یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

وزیر ارتباطات در گفت و گو با وایمکس نیوز

یکسان سازی کدهای بین شهری استان تهران در انتظار تامین اعتبار

تقي پور

شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۰:۰۰


به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هنوز اعتبار مورد نیاز برای جبران زیان شرکت مخابرات استان تهران به دلیل هم کد شدن تلفن ها تامین نشده است.

وایمکس نیوز – وزیر ارتباطات در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: از آنجا که شرکت مخابرات ایران به صورت غیر دولتی اداره می‌شود و متعلق به دولت نیست و برابر قانون وقتی دولت یک تلکلیفی را برای مخابرات روشن می کند باید هزینه‌اش را خودش متقبل شود و در خصوص هم کد شدن تلفن های استان تهران از نظر فنی مشکلی در این زمینه وجود ندارد و موضوع مهم در این باره تامین اعتبار لازم برای این طرح است.

وی افزود: بر این اساس ما به دولت پیشنهاد دادیم که این هزینه را تامین کند و در عین حال که بسیار علاقه‌مند هستیم این خدمت جدید را به مردم استان تهران زودتر ارایه دهیم اما هنوز منتظر تامین اعتبار هستیم.
وزیر ارتباطات ادامه داد: به محض این که معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری این اعتبار را تامین و ابلاغ کنند قطعا این کار انجام می شود.

تقی‌پور گفت: ما هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و علاقه‌مند به این موضوع هستیم ولی باید تا زمان تامین اعتبار از سوی دولت منتظر ماند.
وی در پاسخ به این سوال که مدیر عامل مخابرات استان تهران تاریخ 21 اردیبهشت‌ماه را برای اجرای این طرح اعلام کرده بود، گفت: مدیرعامل مخابرات استان تهران این موضوع را منوط به تامین اعتبار کردند و ما هم همین را اعلام می‌کنیم.
وزیر ارتباطات افزود: اگر قرار است مخابرات این کار را با هزینه خودش انجام دهد من از همین جا اعلام می‌کنم، بسم الله و ما نیز از آن استقبال می‌کنیم ولی اگر قرار است هزینه‌اش را از دولت بگیرد باید منتظر باشیم که اعتبار لازم تامین شود.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو